Vzor auditu optimalizace pro vyhledávače

Vzor auditu optimalizace pro vyhledávače

Nástin auditu optimalizace pro vyhledávače, který od nás obdržíte:

Návštěvnost z vyhledávačů

Web se dobře umisťuje na nejvýznamnější fráze webu "mnq" a "xyz" (vesměs na špici ve výsledcích). Tyto dvě fráze v obecné shodě se starají o téměř... To je trochu jednostranný (a riskantní) důraz na úzký segment trhu... [vzor - odstraněno]

Návštěvnost z odkazujících stránek

10 nejvýznamnější zdrojů návštěvnosti z jiných webů za posledního půl roku (bez rozlišení, zda jde o přirozenou nebo placenou návštěvnost)... [vzor - odstraněno]

Stavba stránky - sémantika zdrojového kódu

Pro dobré provedení SEO je nezbytné, aby zdrojový kód webu byl validní, jednoduchý a sémantický (strukturoval obsah pomocí nadpisů a mezinadpisů). Větší soubory je vhodnější umisťovat... [vzor - odstraněno]

Názvy jednotlivých stránek

Titulky jednotlivých stránek jsou přeplněné klíčovými slovy. Titulek této stránky by měl vypadat spíš takto... [vzor - odstraněno]

Obsah a hustota klíčových slov

V samotných textech chybí důležitá klíčová slova, stránky často postrádají text, který by se vztahoval k jejich obsahu a byl dostatečně dlouhý (100-200 slov). Např. stránka ... [vzor - odstraněno]

Zpětné odkazy

Kvalita a počet zpětných odkazů jsou jedním ze tří hlavních pilířů úspěšných stránek. Do budoucna by rozhodně bylo dobré získat další silné, tématicky podobné odkazy. V současné době web... [vzor - odstraněno]

Test on-page a off-page faktorů na úvodní stránku

On-page faktory jsou kritéria přímo spjaté s obsahem a kódem stránky narozdíl od off-page faktorů, které se přímo na hodnocené stránce nenacházejí. Obojí mají zásadní vliv na umístění stránek ve vyhledávačích... [vzor - odstraněno]

Kam dál z vzoru auditu optimalizace SEO?

  1. dozvědět se také o auditu použitelnosti a auditu přístupnosti
  2. požádat o nabídku na zhotovení auditu optimalizace SEO


Web na klíč
Ohlasy
„Děkuji za perfektní realizaci editačního systému T-Mobile eProfessional, Media Navigator a echoNews.” říká Martin Frýdl, partner AC & C, Public Relations, s.r.o.
Jak začít

Nejste spokojeni se svými současnými www stránkami? Navštěvuje váš web málo zákazníků? Zjistíme proč a doporučíme vám, jak to změnit. Nechte si od nás zhotovit audit použitelnosti, přístupnosti a optimalizace SEO - vyberete-li si nás pro odstranění slabých míst, audity budou zdarma.

Rychlý kontakt
Změnit jazyk